795

DOOM na mikrokrmilniku ESP32

V računalniški sferi pogosto zasledimo razne presenetljive zanimivosti. Ena od njih je, na katero platformo je programerjem uspelo spraviti in igrati igro Doom. V tej raziskovalni nalogi sem opisal, kako sem na novo in v svojem grafičnem pogonu sprogramiral klasično tridimenzionalno igro Doom, pri čemer sem uporabil le najosnovnejše knjižnice. Igra teče na mikrokrmilniku ESP32-S3 N8R8, ki generira tudi sliko v VGA-načinu, za vhodno napravo pa uporablja kar tipkovnico s PS/2-priključkom. V nalogi sem se poglobil v delovanje grafičnih pogonov, velik poudarek pa sem dal optimizaciji delovanja in postopku risanja sveta.

(Projekt št: 795)

1
Glasov
1,202
Ogledov
2 Years
Od objave

Finished since 822 days, 13 hours and 3 minutes.

Pregled nastavitev piškotkov

Ta spletna stran uporablja piškotke zato, da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate našemu podjetju, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni.

Nastavitve piškotkov lahko uredite s klikom na gumb "Nastavitve piškotkov", ki se nahaja na dnu strani.